Trouble Thursday or Tricky Thursday????



addoiiiyaiiii... bb tinggal kat umah pulak! - tapi nasib la umah dekat, tak sampai 10 minit dah sampai... huhuuh... nak balik amik, kui 9 am ade meeting pulak.. dah la bb tengah caj! adooyaiii.... trouble..trouble...

hubby outstesen ke Penang malam tadi... dah pesan suh beli jeruk eventho i tak gemar pon jeruk tu.. huhu... ye la, mana boleh pulang dengan tanpa bawak ole². huhuhu.. kat Penang ape yang best lagi yer??? #nama-je-anak-kelahiran-Penang-tapi-ape-pon-tak-tau. huhuhu...

6 comments:

♥cikmOt♥ said...

owhh, yang aku tau malam ni khamis malam jumaat...rugilah ko satu malam...hahaha

MRS. K said...

♥cikmOt♥ ~ mak ok jer... muahaha.. ko tu kena cargas skit, senang nak bersalin orang kata.. hahaha

MrS. F!zA said...

order laksa penang 1.. hahaha

eima said...

penang pe besh... mknan die je la .. jeruk pun aku tak suka gak...

ko ngan aku berkongsi 07???

hyazz said...

nak oder laksa penang jugakkk... jgn lupa bawak jeruk sekali ek

syariza09 said...

nk FM :)