The Deal is ON!

.
kat Mesia skang banyak giler jualan online kan? berlambak².. macam² jenis... kena rajin search jer... yang terbaru ni muncul Groupon pulak (takde la baru sangat). geng-geng deal jugak. huhuuh..

dan kalau aku tengah dok sesaje kat opis memang selalu jugak search deal-deal yang beshh! takat ni aku baru penah beli tiket wayang je la.. eh popcorn pon ada beli, tapi tak sempat redeem. hohohoh.. nasib baik harga 4 hinggit jer.. burn! hanguss... 

dan hari ni aku terjerumus lagi.. terklik da...adeh... 

RM26.50 - murah la kot, tu yang sangkut tu! tapi makan share² lah! hahaha

aku ngan laki aku bukan jenis yang suka makan fine dining gini... makan mahai-mahai ni bukan type kitorang la.. kalau nak makan gini tunggu ada sambutan pape - besday, aniversary. huhuh.. kedekut??? ye la kot, tapi baikk la kitorang makan nasi+tomyam+ikan bakar = lagi sedap kot! hehehe...


so, dah pon beli! kite pegi makan kat Alamanda je lah!

7 comments:

mama tisya said...

mmg best..aritu terlps yg set giant tu

SiTi said...

slalu je dpt email dri groupon...tp abaikn je...huhuu

eB said...

samer ar kiter... mkn ikan bkr lagi best kan? :)

Jue said...

best tak?tak pernah pun makan kedai "ikan" nie..

eima said...

hissshhh tak reti aku nk beli2 online ni .. pastu mkn plak mende omputeh ni .....

hyazz said...

dah terklik tadi seb bek sempat undur balik...hahaha

Yana Kama said...

menariknye..boleh try usha jugak ni..tak pernah dengar pon pasal Groupon ni