Kalau dah Malas sangat....

.

nasi putih + kicap manis kipas udang + telur + ikan bilis goreng = makan panas², perggghhh.....


bagi aku ini pon dah cukup lazat! orang lain taktau la.. tapi ni memang menu feberet aku lah kalau dah malasssss sangat nak masak! hahaha... tapi takat ni tak penah la aku jamu laki aku dengan menu camni!!!  maunye die palangkung aku.. hahaha... slalu aku masak camni bile laki aku takde je.. anak aku pon suka makan camni... laju je mintak suapkan!

.

10 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

haha. Im sure your hubs pun akan suka. hehe. sebab kan haizi kan kalau kita makan mcm ni mesti dia nak makan sekali walaupunnn dia tak lapar or baru lepas makan! kita tengok ni pun kita rasa balik ni nak buattt!!!

Haslinda said...

bleh tiru malam nanti..malas tktau nak masak apa dah

@e_da said...

kalau tengah lapar..memang sedap walaupun camni

nieda said...

lauk mcm ni boleh bertambah2..sedap time panas2

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

masa ngandung dulu, makan apa pun tak lalu, asik muntah jek..makan mcmnih nih gak yg bertambah2...

MRS. K said...

Shinnaz Ahmad Rasid ~ hahaha.. ok. i will. 1 day.. hikss

SiTi said...

ni pun sedappppp

hajarus said...

bese jugak masak camni jer bile malas pastu stok plk xde lam fridge... xnafikan mmg sedappp ditambah ngan kerangupan ikan bilis tu... ;d

Sidratul Muntaha said...

laki aku klu tak suh aku masak
dia msk daging burger jer
telur dadar dgn kicap juge...
bila aku rajin
dia suh malas
bila aku malas...
paham2 le sendiri bila ade request bukan2.
ahahha

munna said...

baru je buat menu ni mlm tadi... en abg munna yg request