Makanan harga RM53.01 tapi bayar RM26.50 jerr...

 .
.
oh, ari tu aku ada beli deal 50% off makan² TMFM ni kat Groupon. so, malam rabu lepas baru sempat pegi terjah... itu je la hari yang laki aku free.. kalau tak tiap² hari balik tengah malam... T___T
.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiR0ylIJ8HNRqsV97GwGMhSjaBv2JWzqP8Ytb9PEy1qXzuP0ADggELfyIxlo7JAmjDnQEstkiVE8TDG229-zvTItr7UjSb4V9Z-MBL9DpQ6fGfoYxuGzfl9H1bPBUS99cRj0kcBCrk5KJQ/s1600/untitled.bmp

jimat duit tau kalau kite beli kat deal-deal macam ni... puas hati sebab dapat harga murah dari biasa.. huhuhu... aku punya menu ni patut harga die RM53.01 tapi aku beli deal ni dapat la harga RM26.50. memang ngam-ngam makan tuk 2 orang! kenyang gilesss...


 aku pegi kat outlet Alamanda jerk... 1st time tau makan kat sini. laki aku dah penah makan ngan opismate die..


 dah nama pon fish market, haruslah bubu pon die gantung.. hehehe...


 menu pertama yang sampai - chawder! sedappp ohhh.. macam sup. dalam die ada udang, sotong (seafood). rasa die macam kuah spaghetti tu.. sedappppppppp........


 Mud pie ni aku add on. dalam pakej tu takde.. harga RM7.90. sedapppp ohhh kek ais krim nih! sedap giless... tengok la harga die pulakkan? kecikkk jek 1 slice nih.


 dan ini lah yang ditunggu²... small flame platter. bawah salmon ni ade nasik goreng.. kenyang jugak makan camni coz ada nasi sekali kan...


oh, ade retiss jugak makan kat situ.. ala, si Nabil pelakon tu! datang ngan sorang awek... aku snap dari jauh je lah, segan mak nok!


6 comments:

Imaan09 said...

sis..jeling2 aje groupon pasal Manhattan Fish market tu.. Mr asben kata "mmg murah, tp dh smpi sana xkan nk mkn y dlm kupon tu je.." huhuuukk..kenyang ke klu mkn y dlm kupon tu je??

Imaan09 said...

sis..jeling2 aje groupon pasal Manhattan Fish market tu.. Mr asben kata "mmg murah, tp dh smpi sana xkan nk mkn y dlm kupon tu je.." huhuuukk..kenyang ke klu mkn y dlm kupon tu je??

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

Imaan09 ~ sangat-sangat kenyang! even small flame ni utk sorang sebenarnya, tapi 2 orang makan pon terlebih dari cukup!! kalau sorang makan memang tak abisssss!

beli la kupon tu kalau die buat deal lagi! tak rugi pon

fathiah said...

best best best nye.. terliur2 dah ni

munna said...

aduhai bestnya ... terliur pula ...

Mamamanja said...

uishh... nampak sedap!

x penah merasa lagi makan menda ni...