Tart Telur KFC yang marbeless!

.

 lunch tadi makan di KFC Alamanda. dan seperti biasa servis kfc kat situ adalah menglembab! kaunter bukak 2 bijik jer... taktau la masalah ape, tak cukup pekerja rasanya. tapi masalah ni dah lama, n takkan management tak amik tindakan langsung! pelikss betui kfc Alamanda nih! haih! menyusahkan customer beratur panjang.. lenguh kaki weh! tapi disebabkan nak sangat makan ayam + tart telur tu, gagah jugak la beratur!



oh! skang tengah promosi ayam spicy tomyam.. so, ayam spicy yang biasa tu takde buat sementara waktu ni! tapi tak sukelah tomyam punye!

6 comments:

eima said...

tak sedap punnn... pastu bau die pelik la.... mahai ckit plak tu snack plate RM11++

♥cikmOt♥ said...

yelah yelah...aku beli kat kedai kek baker cottage presint 8 jelah balik kang...

MRS. K said...

eima ~ ape yg tak sedap?? yang promo ni rm10.60 la

Nad @ MamaZakwan said...

takpenah rase lagi tart ni, hehe

SiTi said...

cedappp......suke jugak

ratna said...

alamak.. spicy tomyam ker? spicy biasa tak der ke skrg ni? bukan apa.. teringat dulu... masa kuar spicy tomyam, spicy biasa dia tak jual.