Tumpang Glamer....

.
.
.
Mr. K skang takde kat sini.. die outstesen ke belah Utara sana start Isnin. hari ni keje die settle lah katanya. tapi aku tak kasi die balik coz malam ni aku nak gerak balik kampong kat Perak sana...so, jumpa kat kampung je la.. hari Ahad ni adik aku nak kawin.. aku cuti start esok sampai Selasa minggu depan yer... harap maklong! heavennn ohh cuti lama... tapi mesti penat coz ada kenduri kan?..... hehehe..


semalam laki aku BBM gambo ni.. masuk paper utusan uolls laki mak! eleh.. eksyen die dapat jadi pelakon tambahan.. miahahaha... depa ade kes ape ntah kat sana. pasal subsidi diesel kot.. aku ni cukup payah nak baca soratkaba... bukan soratkaba je, aku rasa semua buku lah kot! hhuuhuh... minat membaca tu makin berkurangan seiring meningkatnya umur. eh?

besok mak cuti tau! jangan rindu-rindu mak yer! ahaks....


.

2 comments:

hyazz said...

glamer mak kejap..auuuwww...
selamat bercuti k...selamat pengantin baru juga tuk makteh

Aleyn said...

Glam la tu...