Cuti-Cuti Fraser Hill

.
.
Morning uolls..

Skang aku kat Gombak, amik MIL dulu then terus gerak ke Fraser! Tak sabar, 1st time ni nak jejak kaki kat sana.

Sejuk tak ek kat Fraser?


Sent from my BlogBerry®

4 comments:

YaYaNsMuM said...

Tak sejuk sgt dh skg ni rasanya huhu.Tp tmpt tu mmg cntik kn?hehe

Madam U said...

sejuk jugak laa.. tapi pening boleh muntah nak naik atas tu... penah duduk sana sebab induksi kat PLatih. ;)

eima said...

aku pun tak penah pegi ....

ketikketok said...

Frase Hill..banyak burung hantu malam-malam tu..haha..sini lagi sejuk House of Magic Potions Taman Royal Lily, Tanah Rata, CH