Makan tengahari Ditaja!

 .
.
 haini kat opis ada majlis sambutan besday staf Jan-Mac, majlis perpisahan etc. kira majlis meraikan aku jugak lah ni coz besday aku bulan January.. ngehngeh...so, harus la dapat makan free! ngeee~

 italian rainbow cake

dah lama teringin nak makan kek pelangi nih! so, aku sebagai setiausaha kelab gunakan kuasa veto aku order kek ni... hahahah.. ye la, kalau nak order untuk diri sendiri tak dapek la.. huhuhu... aku order kat SINI.


dan makan hari ini dioder dari Saba Cyberjaya.. makan nasik arab la kite....


 cream puff pon ado!


tak lupa juga salad..

kenyang giler kot!

.

10 comments:

@e_da said...

Giler punya cun kek tu.. sedapnya!!

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Kak K, cream puff tu dalam dia cream putih or castard jagung tu?

eima said...

wei meriah tul kek tu .....nyummy

Nad @ MamaZakwan said...

syoknye makan ditaja...
kalu selalu laaaaagi syiok! =p

deelira@deeliraz said...

terliurrr...

|| NaFiRaa || said...

Ya Allah!! terliurnye dengan cream puff tuh!!! feberet ai tuh!! sedapnye kalo dapat makan panas2!!!

syanasaid said...

heyyy jahat ok sume sedap2
kek la paling tempting

munna said...

adoyai...sedapnya nampak kek tu....

Chekgu Azrine said...

kek tu menggiurkan.. hahaha

kayyana said...

kek tu bg org boleh tak?? heheheh