Baju Kurung Ready Made only RM68!!!

 .
.

 tuan tanah dengan baju bawuuu.. bau kedai lagi nih! hahahahha.... 
.
okey, aku meluaskan lagi empayar perniagaan *ecehcece...kali ni jual baju kurung siap jahit pulak! aku bukan ape, nak senangkan korang jer.. hehehe.. tak payah la nak pegi anta kain kat tukang jahit pulak, ye dak? upah jahit skang pon lagi mahal dari kain! ngeee~ so, jom la cuci mata yer... murah² sajok! masing² pon dah dapat gaji kan????

gambo kat atas tu aku pakai saiz L yer... sebab dinasihatkan beli saiz lagi besar dari biasa takut kain ni mengecut.. tapi beli saiz biasa pon okey jer.. aku suke je pakai saiz besar sebab suka kain longgar². hakhak... sekian, terima kasih....

ready made BAJU KURUNG RM68.00










berminat??? boleh PM facebook AZLYNN TALIB. tenkiu yuolls... luv

.
.

13 comments:

eima said...

klu aku beli s tu pun lagi aku nampak sekeping sbb coraknye ...huhu

tp K ko nmapk bambam la ngan bj ni ... tp menten comey

Mama Gee said...

bestnyaaa....pasni ameklah corak polkadot pulak :)

*SiRibenMerah said...

nice.. cer byk2 style lagi..

syariza09 said...

suka tgk model2 baju ni hahaha, dpt ku kenal badan model2 tu..murah weyy..corak lain ada tak??

MRS. K said...

syariza09 ~ hahaha.. takde la kak.. ini je ado. corak terkini la katakan.. huhu

bunga_rose said...

aku pun beli baju2 yg siap jahit je skrg, senang... tapi aku kena cube terus sbb biasa tak muat, aku ni kan rendah bambam huhuhhu

mama_umar_maryam said...

wahhh,lawa2 designnye!rege pon sgt mampumilik!all d best!!

Nana said...

ok gile cantik
aku suke bli siap je
xyah anta upah jait mcm hantu je
ritu bj krg moden 65 anta upah mcm haram
bli siap lg best

shahdiana said...

minat yang tengah pakai tu...hahahha..salam kenal...

Klon Buaya said...

hii

jom ke blog sy..

Sidratul Muntaha said...

sokmo ko jdi duta brg ye skrg?!
ahaha..
tapi takper la..
orang bdnnya lawo..
pakey ape pun nmpk cantek..

Puteri Satu said...

lama tak jengok blog ni... tengok tuan punya blog dah semangat dah ye... nampak berisi... eh dah jual baju kurung ready made plak eh...

ratna said...

Yg k pakai tu cantik..