For SALE!

.
.
 hohohoh... aku nak jual lah tudung² aku yang tak berapa nak pakai nih.. simpan tapi tak guna tak best jugak ye dak?? so, sape nak leh emel aku yek! tapi ade ke yang nak????? ngeee~
 
 shawl dari Radiusite. harga asal RM70++ kot.. tak ingat dah.. kain chiffon.
 

baru pakai berapa kali... aku nak jual RM35 termasuk pos laju




Inner Neck Satin inspired by Hana Tajima


SOLD. tenkiu Mimie


lai.. lai... lai... sape berminat leh emel aku yek!

.

6 comments:

♥cikmOt♥ said...

ko buatlah iklan di barang preloved...kat fb kan ada...mana tau ada yang berminat

Nad @ MamaZakwan said...

cantek nye shawl yg 1st tu
tp kite tak reti gune shawl2 bagai ni
kalu nak tolak paridah bleh gak dipikir2kan, haha! 2x installment ke, kehkehkeh!

syanasaid said...

inner tu sgt cool
ko ade gambar yg ko pakai tak?
nak tgk

::NureeN:: said...

cantik... tp nureen x pakai tdg mcm ni heheh..
masih setia ngan bawal :)

MRS. K said...

syanasaid ~ baru pakai sekali. blom sempat snap gambo lagi.huuhu

mama_umar_maryam said...

aah,samelh cam syana,nk tgk inner hana tajima tu..shawl atas tu lawalah..napekah??