Hasil Projek Jalan TAR last week!




Jumaat lepas aku cuti. Bukan cuti sebab nak ke Jalan TAR ek! Haitu pengasuh hadif cuti, so kena la aku cuti jugak. Tapi sambil menyelam kite minum air! Hahaha.. Aku amik kesempatan tu untuk pegi soping kt Jalan Tar. Si Hadif aku tumpang kejab kat umah MIL aku kt Gombak! Takkan la nak bawak skali pulak? Kesian kat anak berpanas, kesian jugak kat kita x puas nak berjalan! Tapi aku belikan la MIL aku kain pasang 2 lai Kena pandai bodek! Hehehe..

hasil tuaian...

kan haitu aku ada cakap nak jual kain pasangkan? so ni je laa yang mampu untuk permulaan. bisnes kecilan jek!


viscose mickey corak terkini!

mostly aku amik kain viscose! kain die best, sejuk. aku jual pon ikut harga pasaran jalan tar. harga yang sama sejibik sejibon cam harga kat sana. so korang xyah berhujan berpanas pegi sana. jimat masa dan minyak klu beli ngan aku. hahahhaa.. *promo baikkk punyer. kekeke..


Sent from my BlogBerry®

9 comments:

Seri said...

berape rege ni? berminat lak kat mickey yg tanah putih tu??

*azni* said...

mmg lawa yg mickey mouse tu..brp kak k jual?

Mrs. K said...

RM35

mamazana said...

dah lama x gi jalan TAR.lagi2 dgn perut yg dah besor ni somput mak... hehehehe. nanti update la lagi ye.. senang skit kak zana bole sopink online je dgn mrs K. hehehehe.

Nad @ MamaZakwan said...

bile nak bukak kedai ni?
nak cuci mata...
mana tau ada yg berkenan... :)

Imaan09 said...

haah..cepat laa bukak kedai nye..dah ramai y ketuk pintu tu..hehe

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

ah bukan main dasyat lagik dok nyoping bagai...kita suka kain polka dot...dah lama tak ke jalan TAR ni...

ummi nia said...

cantiklah yg mickey tanah putih tue..ada stok lg ke

bunga_rose said...

wahhhhh, berbisnes dah kawan aku ni.. bagus2..