Laksa Kuah Lemak Terbaaikkkkkkk

.
.
hari Jumaat last week lepas balik keje terus terjah rumah Makteh hubby kat Sungai Merab sana...saja dok lepak² coz minggu sebelum tu tak pegi pon umah die.. ye, umah makteh ni macam umah ke-2 kitorang kot! tiap² minggu kena lepak coz itu tempat berkumpul sedara-mara belah hubby.

kebetulan makteh baru setel masak laksa uolls... laksa kuah lemak pulak tu!! memang terbaikkkk! langkah kanan aku tau!

meleleh!!!


makteh buat 2 jenis kuah.. satu kuah laksa biasa, satu lagi kuah lemak.. kalau nak sedap, letak dua² jenis kuah tu... memang mabelesssss!!!

slurrpppp....... meleleh ayaq liuq....

.

8 comments:

bunga_rose said...

saje je ko kan k.. aku dah la lapo ni... buat aku telan air liur je tau hihhhi

Shazney Shamsuddin said...

amboi melelh air liur..terus rasa lapa..
nak resepi dia boley??

~aSHa~ said...

mabeless tul

Sidratul Muntaha said...

hohoh!kecoq liur!!
nyosal singgah sini..
adei..
menjejes dah ni..
sat laie nak gi lap!!

|| NaFiRaa || said...

perrghhh.. leleh jugak nih!!! sedapnye!!

eima said...

ko tau aku hantu laksa saje je kan ko nk wat aku terliuq...ja'at tul ...huhu dah la ade 6 bulan lagi ni ....mencik

ibu MZW @ farah idayu said...

cer bagi resepi..huhu~! eh, bagi rasa lagi bagus kot...hihihihi~!

deelira@deeliraz said...

terliuq..abisla aku kn cari plak..