Nak pegi Bejalan punya pasal, sanggup beli Kasut Baru!


.... beli kasut anak je la, mak die tak pe. pakai je kasut yang mana ada dalam gobok tu. huhuhu.. mak tak kisah! asalkan anak hepy, ibu bahgia. gitew... aku kan nak pegi uss singapore khamis ni, so saje la nak kasi hadif excited sikit nak pegi bejalan.  huhuhuu..

tiap2 hari la sebut nak pegi singapore nak tgk 'zoo'. hahaha.. aku la tu yang cakap kat die nak pegi zoo. dah tentu la die tak tau ape itu universal studio! wakakaka... takat nak pegi zoo, kat tepeng pon ado. ye dak? hahaha..


so tadi pas balik keje kami 2 branak terjah alamanda sana. dinner siap2 kat mcdonald pastu masuk kedai bata. itu je mak mampu noks! alhamdulillah, at least dapat jugak bertukar kasut slalu ye dak? padahal rasanya baru je beli kasut utk hadif 2 bulan lepas guna duit nuffnang! kasut tu pon cam dah sendat. cepat tui panjang kaki dak hadif ni. takpe la yang penting anak selesa nak bejalan dan tak ngadu sakit kaki. kurang sikit la  kebarangkalian utk bedokong! huhuhu..


Sent from my BlogBerry®

3 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

cam zakwan punye, hikhik
tp zakwan punye kaler kuning!huhu!
onoknye hadif nak pi 'zoo' singapore
zakwan nak pi zoo tepeng jek sabtu ni, huhu!

hepi holiday uols! =p

eima said...

vavavava hadif dah merasa pi obersi ... aku ni yg pun tak merasa .....

|| NaFiRaa || said...

selamat bercuti yer~ moga semua hepi kat sana~