Projek malam hari...

.
.
woohooo... rajinnye aku malam2 ni.. siap diy meja ikea lagi tu! hehehe. nasib senang je nak pasang benda alah ni.. hadif pon boleh buat. kekekeke...

bosan giler kot malam ni. hubby xde, outstesen lagi! si hadif cam biasa ngadap tv. mak ni dah xtau nak buat ape dah. pastu tepandang  meja ni yg terdampar sepi kt dinding tak pasang2! pastu timbul la kesedaran... huhuhu


senang jer nak pasang!  just pusingkan kayu kt paku ni. tapi lenguh jugak la tangan mak ni ha!


taraaaaaa... siap pon! tak sampai spuloh minit da siap pasang! tengah dok memikir nak deco ape atas meja ni. tu la padah beli ikut nepsu! nasib meja ni murah.. huhuhu


Sent from my BlogBerry®

7 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

kat umah mereka2 yg suke soping2 ikea ni wajib ada meja ni, frame gmbr, bantal pjg, lilin, jap, tong sampai kaler merah tu, hheehe..apetah lagi, haha!

syariza09 said...

rajin gak hadif tlg mama dia yg M..hehehe

Mama Gee said...

bp reganyaa ni mrs k {pk..ceruk mana lg nk letak? adess}

MRS. K said...

Mama Gee ~ RM29 jek

eima said...

aku lagi keisan tak penah pegi ikea pun..........huawaaaaaaaaa

Bionic women said...

comel jer meja putih...
kalau dhiya tu dah lama jadi tempat dia landing jer..hahaha

ann @ hatiberbunga said...

cantik, putih bersih gitu..
agak2nya hadif teruja x, nak conteng pape kt meja tu? hihi...