Cik Nota dah ada Baju~

.
.
huhuhuh... kesian cik nota. dah dekat 2 minggu baru berbaju.. selama takde baju ni slalu la kena jaga² takot calar ke ape... kang kena bebel, tu yang paling tak sanggup tu.. huhuh... :b

hari jumaat lepas dinner kat D'One Steak Bangi.. pas makan terus ke downtown The Mines nak carik baju cik nota... tak banyak choice sangat, ada 2 kedai je kot yang jual casing henpong.

hasil pembelian kat kedai 1st.

 sooka..sooka... bling-bling lagi... 


pastu jalan² cuci mata, jumpa satu kedai lagi... kat sini banyak gak choice. harga pon murah sikit dari kedai 1st tu... tapi yang jenis bling2 takde jual kat sini.. nasib baik, klu tak mesti rasa ralat gila sebab kedai ni jual murahhh...

rembat yang ni jugak! pink kaler gitew...


dua-dua ni hubby yang bayo... huhuhu.. tenkiu hubs... haini ayah hadif outstesen lagi.. seminggu sekali mesti kua daerah... huhuhu...

.

6 comments:

Chekgu Azrine said...

cantikla..i pun suka yg bling2

bunga_rose said...

laki aku pun dah jangkit dgn laki ko.. asik kena outstation jek..sob..sobb..

|| NaFiRaa || said...

cantek~ girl2 gittu~

HenRy LeE said...

cantik cover! :)

mama_umar_maryam said...

tutup mate!silau!hik3

Nad @ MamaZakwanNayli said...

wa..dah ada jaket kulit la..hihi