Kenduri Pizza!

.
.
hari selasa haitu cik Lynn belanja kengkawan opis makan dominos sempena dia dapat rezeki lebih bulan tu... Alhamdulillah, dapat jugak makan pizza free. heheheh... dah lama giler kot tak makan dominos coz aku lagi soka pizza hut.. hehehe.. tapi sekali sekala ubah selera pon orait jugak!


 sekali 6 bijik pizza ko cik lynn belanje....


 yang ni ade orang baik hati order side menu... macih....


antara pizza² yang selamat masuk lam pewut :


 terima kasih cik lynn! moga murah rezeki selalu....

.

9 comments:

Diksu said...

wow sedapnye

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah memang kenduri habis ni, sib baik dah bekpes tak de terliur

eima said...

ptt la cik lynn bz tak leh wat entry .... ade kerjaan rupanye... hehehe syok arrr seb baik aku tak ngandung klu tak mmg aku suruh anto kat akus eparuh ...

ibu chiqamie said...

sdpnyeeeeeeeeeeeeeeeeee......hahaa.,k nk tye lh.ritu g USS singapore tu.,b'2 dgn ank bape total rm.? nk smpn duit nk g nih....hahaaa

deelira@deeliraz said...

sedapnyer...cam2 perasa ada

:: Mrs.Eady :: said...

kenyangggg :)

Sidratul Muntaha said...

naper arini entry ko sama mcm selera aku nk mkn?
aku ngidam pizza!!

syariza09 said...

cik lynn..nk jugakkk

|| NaFiRaa || said...

adehhh.. tak tahan tgk pizza.. sedapnye~