Menu Baru Pizza Hut yang Mengecewakan~

 .
.
Lunch hour tadi pegi Alamanda sebab nak amik barang dekat Kak Zura. last week kan die pegi Bandung, so aku mintak tolong belikan baju untuk hadif... hehehe... nak jugak bagi anak rasa baju branded kan? kalau kat mesia ni tak mampu la kot nak beli.. nak masuk kedai pon tak berani.. huhuhu... so aku kirim baju gap dan oshkosh. tapi kak zura cakap baju oshkosh takde, so die belikan brand guess. i ok je kak! hehehe.. nyway tenkiu ye kak tolong belikan baju. nak tunggu pegi Bandung sana, entah taon bile.. huhuhu...

sambung balik.......

niat pegi Alamanda memang semata² nak amik baju n lunch sajok.. si Lynn ajak makan pizza coz nak rasa menu baru die... aku on jer.. so ke sana lah kiter...

belek-telek menu baru, teringin pulak nak makan chicken chop.. dalam gambo nampak menggoda sangat! huhuhu... so kite order!

tunggu punya tunggu punya tunggu, dalam 40 minit jugak, menu pon sampai... dah paham sangat klu kfc n pizza hut alamanda memang cenggitu. lembab kot klu time lunch.. huhuh... sabo je la...


bile dapat je chicken chop tu, weolls cam terkejut tau! alahai... gini je presentation die???? ayam kecik giler kot, carrot dua batang jer, brokoli pon 2 bijik.. mashed potato pon ciput! spoil betui... weolls dua² order yang ni sebab aku tanya budak pizza tu chicken chop mana yang best? die cakap yang ni... hurmmm....


weolls comparekan saiz chicken chop dengan tisu poket ni! lebih kurang kot saiz die!! memang kecik bonarrr kalau nak bandingkan dengan saiz chicken chop kat luar sana tu... lagi satu rasa die cam biasa je kot.. takde yang specialnya. bila makan rasa macam makan sup ayam letak sos ajer... pasrah je laa...


teh o ais buat penyejuk hati yang panasssssssss........


p/s : nanti klu korang pegi pizza hut kat mana², cer try order seketui... kuikui...

.

8 comments:

eima said...

mmg tak berbaloi rega brape tuh ??pesal tak roger aku tak leh la borak mkn2 ngan korg ....sampai hati tau.. banjer ke aku sekali .... kompom bg aku sedap chic chop tu

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

eima ~ wei.. kami mmg asal jumaat je ke situ la.. tak pon pasa tani.. huhuh

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Pizza Hut and KFC alwaysss...lambat FOREVER & EVER!

syanasaid said...

rasa ikut outlet kot
td br baca status fb member aku
dia kabo sedap
tak pasti la plak kan
xpe nnt aku try test

Yan said...

serius??? baru berkira2 nak coba... tulaa org selalu kata... indah kabar dr rupa huhuhu

hyazz said...

tu la sombong..org ajak pi jusco takmo!!..hahaha...makan pon sodappp

Ayu said...

Pizza hut nie ader2 je yang tak kena...ari tu YM penah kene gak...spaghetti tak cedap!dah la tu servis pulak kdg tu lambat yg amat...huhu

Sidratul Muntaha said...

pizzahut?
aku tak prefer sbb lebih suke domino's
ayam?!
kenny rogers jelah.
mmg thu pizza agak pentipu sikit
ni lagbsatu nak habq
arini
pergi la beli snakc plae kat kfc yg beli satu lepas tu half price satu lagi snak plate klu kiat purchase
tgk2
ayam?!
cemuih no...
ayam kfc kena catu mkn ke?!
ish ish ish..