Rasa Macam Masak untuk Sahur pulak~

.
.
haini ada buat makan²/potluck kat opis. so pagi tadi bangun awai skit dari biasa... kui 5.30 am je pon. huhuuh... bahan² semua dah siap buat malam tadi, so pagi ni goreng sajok!

aku buat ayam salut telur je la yang mampu.. huhuuh.. nak masak lauk berkuah tak bape konfiden nak kasi orang makan. kuikuikui...

sekor ayam tumbang!



untuk RESEPI AYAM BERSALUT TELUR boleh klik SINI.


.

5 comments:

@e_da said...

wow menyelerakan!!

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

woow..bestnya....siap resepi..nanti nak try...

bunga_rose said...

btl2 salut telur ayam ni sebab aku nampak telur je weh, kena selak telur baru jumpa ayam kot.. hiihih

eima said...

1st time dgr ayam salut telur .....harus klik SINI

opis ko mmg suka wat makan2 ek...syokk

mamaRIFQY said...

macam best je ayam salut telur..leh try gak ni..