TerShopping Kain Pasang lagi!!!

.
.
tadi pegi The Mines...temankan ofismate pegi kedai kain tee wah. dorang nak cari kain lining sajok tapi biasa laa... kalau dah menyinggah kedai kain tu, harus la rembat kain pasang lain sama... dan aku pon terembat juga. adehhh....

bersusun kain lining.. kaler maler cam pelangi dah.. ni bukan aku punye, ni opismate yang punyer.. taktau la bape banyak baju die nak buat lining.. huhuh..

dan skang aku dah konpius... dah tak tetap pendirian baju raya nak kaler aper! dah banyak sangat baju nyer... huuhuh...

korang dah siap soping kain untuk buat baju raya?? ker beli baju siap jahit jea?

.

10 comments:

eima said...

bj raya dah siap antar lama sudah tp siap tatau la ......

adianiez AIDA said...

beranak tahun ni.
raya dgn kain batik jer :)

Yaya Azura aka Naz Azra said...

baju raya dah siap gantung dalam almari..nanti bulan puasa tempoh bertenang je..hehe

@e_da said...

pening nak pikir tahun nni nak pakai warna apa.. huhu

pena rozie said...

Baru ari ni tukang jahit hantar. SIAP....

bunga_rose said...

kain ada, tapi tailor best da penuh tempahan.. acana???

JaSSNaNi said...

waaaaaaaahhh banyak stok baju raya tahun ni ye.. kalau tak sempat jahit pun wat stok raya haji plak.. ehehehe.. cantek ler kawan kita ni, kalerful ...

JaSSNaNi said...

waaaaaaaahhh banyak stok baju raya tahun ni ye.. kalau tak sempat jahit pun wat stok raya haji plak.. ehehehe.. cantek ler kawan kita ni, kalerful ...

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

lom lagi la yang, hujung bulan baru nak beli, hubby tiba2 nak colour pinky2 plak...

Nad @ MamaZakwanNayli said...

sepasang beli dah siap
lagi 2 pasang dah antar tempah lama dah
tapi tak siap2
sabo jela huhu!