Mak Soookaaaaa noks...

.
.
Alhamdulillah... lepas 4 hari baru hadif lepas minum susu. klu tak asal letak puting botol kt mulut je terus melalak! pagi tadi hadif sendiri yang mintak nak susu dan minum dengan jayanya..

Ulser kat mulut pon nampak dah kecut. bintik kt kaki n tangan pon da surut. nasib hfmd hadif tak teruk, tak sampai melepuh bagai. Alhamdulillah.. but still kena kuarantin la kan? 5 days to go.. then baru leh kua umah..

Aku masuk keje hari rabu ni. pastu mak metua jaga hadif. Klu aku amik cuti lagi, alamat tak beraya la. Huwaaaaa da laa cuti tinggal ciput.  last week aku tak masuk opis. minggu ni pon sambung cuti lagi.. adeh.. sungguh rasa serba salah..


Sent from my BlackBerry® Smartphone

4 comments:

eima said...

alhamdulillah .....
boleh je gi jejalan tp jgn xpose kat tmpt awam je ....

sronok kan klu tgk anak kite sembuh ......

:: Mrs.Eady :: said...

alahaiii...semoga anak cepat sembuh ye..

Chekgu Azrine said...

semoga cepat sembuh ye..

|| NaFiRaa || said...

Alhamdulillah~ dah makin sembuh dah~