Murah-Murah | Pre-Loved Jeans Hadif

.
.
Aku nak jual seluar jeans hadif yang tak muat dah ni.. semua still in good condition.. ye lah, budak² cepat membesar. pakai skejab je pastu dah tak muat... huhuhu... boleh la buat basahan kat taska. nak bagi kat anak² buah, semuanya gegirl.. huhuhu... so baik la aku jual kot² ade sesape nak beli... boleh gak aku top up beli slua hadif yang baru. hehehe... sape nak just sms aku je la yer. cepat dan mudah. huhuhu..

SOLD OUT
.

 Kod 001 brand MIKI 
size 18-24 mths
RM10.00


Kod 002 brand MIKI 
size 24-30 mths
RM10.00

.
Kod 003 brand PONEY
size 1-2 tahun
RM10.00


Kod 004 brand ANAKKU
size 12-18 mths
RM9.00


 Kod 005 brand DISNEY
size 1
RM8.00



Kod 006 brand KIKO
size 12-18 mths
RM9.00 

Kod 007 brand LOONEY TUNES
size 6-12 mths
RM6.00 

Kod 008 brand KIKI LALA
size 2 yrs
RM8.00 



Kod 009 brand PONEY
size 12-18 mths
RM8.00 



AVAILABLE

 yang ni cik lynn mintak tolong jualkan.. sweater ada 2 helai.. saiz 1 dan 2 tahun...

sweater Looney Tunes
Size 1 & 2 years
RM9


tenkiu yuolls....

.

6 comments:

eima said...

fahim punya dah selamat bg kat anak buah .. wat pakai basahan ok la kot ....

mudahan ade yg berminat

ratna said...

Byk gak seluar hadiff..

bunga_rose said...

alorrrr... rugi lambat tengok... elok2 lagi tu...

Tapi apsal tak simpan tuk adik dia lepas ni je? Semua branded tu, boleh tahan lama

MRS. K said...

bunga_rose ~ kite beli baru lah.. heehhe

dibiuscinta said...

da soldout ke sume? lau ada lagi jeans bg tau ekh..

Asyifa Mustaffa said...

salam kenal...:)

nama anak kita sama ler...hehe...:)