Mee Udang Kak Nor, Kuala Sepetang

.
.
masa balik kampung last week sempat pekena mee udang dulu kat Kuala Sepetang... kami sampai taiping dalam kui 9 malam, terus pegi makan dulu. pastu baru balik umah mak... hubby ajak try makan mee udang kat kedai lain.. takmoh makan kat makjah or makteh.. yang tu dah glamer seantero malaya. rasa pon biasa² jer kot! :b 

kami singgah makan kat Kedai Makan Kak Nor.. kedai ni sebelum kedai makjah rasanya...


 hubby order nasi goreng udang.. udang die besau² ko... memang puas hati ler makan tapi rasa biasa sajok! nasi tu pon goreng cam bodo² jer.. tapi lakiku tak banyak soal, die telan jer...


udang die ada dalam 8 ekor camtu.. besau gabak! aku ratah udang je ler sebab kuah mee die pedassss giler.... hubby yang abiskan...

sepinggan harga RM12.. mahai kan? udang die yang mahai... huuhuh...


*yeyeh.. last day ganti puasa.. esok dah raya!! slalu camni.. haih bila nak insap taktau! nak dekat puasa baru hegeh nak ganti.. huhuhu...

.

6 comments:

eima said...

wahh mahainye ... udang gabak laki aku suka ni tp bab harga die tak suka ....

Hotaru Tomoe said...

hehehe...samala kita. erni pun tengah mengganti puasa. lagi 2 hari. tak habis2 lagi. menyesal lak ganti lambat tahun ni...:(

bunga_rose said...

aku gi taiping ari tu dgn niat utk dapatkan mee udang.. tapi... tak sempat juge sob..sobb... ape rase dia weh sedap ke? apalaaa nasib aku semua aku nak rase tak dapek huwaaaa

Nad @ MamaZN said...

huhu, kite lagi sehari ni
uwaaa!

deelira@deeliraz said...

mahai tang udang tu.. huhu. tp pedas la plak yek..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

mahalnya...tapi nampak sedap....