Baju Raya #2

 .
.
Yeay!! baju raya ke 2 dah siap! 


 ceria beria gitew baju mak! hiks.. eh, tudung ai pakai haini bau kedai lagi tu.. baru beli semalam... memang nak match kan dengan baju ni... tapi tudung raya ke dua dah pakai dulu... hehehe...



Published with Blogger-droid v2.0.6

12 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cantik!

eima said...

cantek .... K jom esok kite pegi lagi nak ... hehehe

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah sedondon gitu...shantek2

Mooniqueen said...

Mestilah ceria sebab Baju pun ceria jugak... Hehe...Salam ziarah..follow u..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

cantik!

ShimaSalleh said...

Cantik! Ceria!

Nad @ MamaZN said...

ceria nye!!
time ni mintak duit raya lelebey konfem huluq jek ni, haha!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam.Wah!berwarna warni..gitu !

|| NaFiRaa || said...

raya sakan neh!!

Chekgu Azrine said...

cantiknya baju raya dia..warna tu saya berkenan la..

deelira@deeliraz said...

cantik.. cam pelangi dah aku tgk ;)

kayyana said...

wah gituw...