Karya Agung MHK

 .
.
 "Ibu, tengok ni hadif pakai inai...."

 Pitam mak ko tengok.... sabo je la anak oiii...


 dan satu lagi karya Muhammad Hadif Khumaini yang aku tak sedar bile masa die buat.... yang ni memang bikin aku geram. gggrrrrr.......
























































adeh.... lomah lutut mak ko tengok ni tau tak????

dah la baru je ganti fabrik sopa ni, boleh pulak die pegi menconteng dengan krayon kat sini... kalau apak ko balik tengok nih mesti habis kena tarik balik jam fossil mak... sobs....

die conteng dengan krayon kaler hitam, pink n hijau.. geram punya pasal, nak marah anak tak sampai hati.. habis krayon tu aku campak dalam tong sampah.. muahahaha... nasib la tinggal berapa batang je lagi.. tu pon dah pendek².... ni namanya marahkan nyamuk, kelambu dibakar.. :b

gambar kat atas tu aku dah cuci sikit²... subuh tadi ni la keje aku. lap balik bekas krayon tu.. aku gosok dengan kain je.. letak sabun mandi skit.. nasib die hilang.. tapi tak hilang sangat la..


hasil lepas cuci.. tak bape nak hilang sangat....  balik ni sambung tonyoh balik.. kena buat segera sebelum apak ko balik.. klu tidak............. tahan je la telinga mak nih! *tapi apak ko baca  belog mak ni. acaner???

anak korang gini gak ker?? bikin hati mak gerammm je kan??


*Tips Hilangkan Lukisan anak di Dinding. boleh klik SINI. aku dah penah buat. memang sangat mudah dan berkesan...

.

11 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hamikkkk koooo....hehehee...

Ardini Humaira said...

hehehe ada anak cemtulah kan :D

ronna said...

acer terai tonyoh ngan babywipes. kat umah, kalo anak2 buat corak kat kusyen, nini tonyoh ngan babywipes jer. huhuu... tapi bila dah terai, kesan degil masih ada, sorilah yek... ahaks

SYANI said...

Abis la sofa baru..sabo je la.. Lepas cuci tu tak le ketara sangat tapi kena buat sentalan lagi tu..

bunga_rose said...

erk.. mesti ko rasa cam hati diconteng sama kan huhuhu... nanges dalam ati jeleee...

anak aku takat ni dinding dgn lantai je, perabot dia tak berani lagi.. tak tau aa tu..

MamaIcha said...

ambik!!! abis sofa raya mak...hadif oh hadif :)

|| NaFiRaa || said...

hahahaha.. sabor jek lahh.. nak fengsan jugak tengok sofa baru tuh.. hahaha..

btw.. thanks yer utk tips hilangkan lukisan anak pada dinding tuh.. kat cosway eh jual span tuh.. nak beli lah nanti.. maklum jek lah.. anak2 pakat nak jadik cikgu kat rumah..:)

Nad @ MamaZN said...

hadoih!lomah jantung ciknad nengoknye ni ha..
haha!
gosok jangan tak gosok! =p

eima said...

klu aku si fahim dah kena lepuk dah ... marah ttp marah sbb tu pengajaran utk die ...

tp seb baik fahim jenis tak menconteng ... tak penah pun die conteng tgn ke dinding ke ... sbb dr kecik aku asek bebel pasal conteng2 ni ...hahahah

UNAI said...

kahkahkah... lawak baca belog hang ni jah.,.. syabas!! ;p

Karya Mahirah said...

adush! mmg sakit hati tgk klu kusyen kesayangan di tonyoh ngan color huhu tp apa nak buat itu satu pembelajaran utk budak2...

*salam kenal...