KFC Munchy's Combo

.
.
malam tadi lepas maghrib terus pegi Alamanda. nak penuhi hajat tekak makan KFC. lagi pun nak guna kad diskaun nih!
.
kami amik set nih.

 
tapi tak abis pon makan. sambung makan time sahur tadi. huhuhu.. eh, tak suke lah ayam kfc yang baru nih.. cam pedas melampau pulak! :b
.
oh, kad diskaun tu aku dapat dari biskut lexus nih... memang siap ada dalam paket tu...
.

 best la biskut nih - selalu bagi barang kat customer.. bagi mangkuk la, kad diskaun la, etc...
.
sape rasa nak makan KFC n pizza hut dengan harga diskaun, sila la beli biskut ni... selagi stok masih ada la yer... hehehe...


Published with Blogger-droid v2.0.6

9 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

kita beli 3 kampit biskut ni sbb balqis peminat tegar biskut ni, makan pagi2 time on the way ke shcool, tapi yang sadisnya, kupon tu dia amik sekali...adei dah tak leh nak tebus, tinggal 2 je la gi yang leh tebus, ada kupon KFC & Pizza kat kat dalam kampit tu

mama_umar_maryam said...

bape rm weh diskuan die? rm5 ?ishk..cam nk kfc la pulak

eima said...

ye ke ... bila ko beli biskut ni ... nk kena pi beli la ... gilo kan aku ni


wei aku rasa KFC nk lawan kepedasan ayam McD ko

@e_da said...

wah untungnya.... biskut tu pun sedap kan

bunga_rose said...

haah, please bagi balik hot n spicy.... teringin nak makan yang tu balik dahhh

ratna said...

Hmm...kfc skrg ni byk offer ekk yg murah2?

lovelywa said...

ada gak beli biskut nih tp tak perasan plak ade ke tak dalam kotak tuh..

Chekgu Azrine said...

rasanya dah lama tak makan KFC..huhu

|| NaFiRaa || said...

tak rasa lagi resipi baru KFC neh.. :P