Perfume Raya....

 .
.
Melampau kan? raya pon nak perfume baru! ngeeee~ perfume murah² je noks... nak perfume mahai tunggu besday taon depan... sebab dalam rekod aku, hubby memang suke hadiahkan perfume, kecuali aku request nak benda lain..  hehehehe.....


 perfume sedia ada yang dah mengering....


 sebab perfume dah hampir kering, aku pon beli perfume avon dulu buat back up sementara nak beli perfume baru.. ehehhe.. wangi perfume nih.. aku suka... lagi pun time tu diskaun gila² kot utk perfume nih...


pegi Alamanda, beli pulak perfume white musk kat body shop... perfume feberet masa students dulu sebab mampu milik kot~


perfume mary kay ni dah lamaaaaa aku order kat adik aku.. die pon pakai perfume ni.. wangi kot! so aku order la ngan kawan die... last week adik aku turun sini, baru die kasi... bertambah la lagi perfume aku...


dan hari isnin baru ni dapat lagi 2 botol perfume avon.... perghhh....... yang ni memang aku lupa giler² yang aku ada order... adeh.... mandi minyak wangi la aku... yang ni bawak balik kampung kot bagi kat mak n adik... huhuhu..


pssstttt : korang start cuti bile wei???? balik kampung bile plak???
.

5 comments:

Izwa Kamaruddin said...

stat cuti sabtu b4 raya sampai sabtu balik..

eima said...

perfume .. aku tak minat .. tatau nape .. dulu zaman SIL aku dok riyard rajin die tiap klai balik mesia beli perfume ..ade yg tak buka dr kotak pun lagi...hahhaha
beli sendrik tak penah ...lalala

|| NaFiRaa || said...

banyakkkknyeeeee minyak wangi~

Jumaat baru start cuti n balik kampung..huhuhu

deelira@deeliraz said...

konfem kay mandi minyak wangi.. haha
aku balik kg suami 17hb - 21hb. cuti harusla seminggu tu...

selamat hari raya kay
maaf zahir dan batin

kayyana said...

hehe.. pakai minyak wangi siti nurhaliza tuh.. agak agak wangi tak kak?