Bihun goreng + Sate Kebab for dinner

.
.


Laaamaaa gila tak masak mee/bihun/kueytiaw goreng... Klu pegi pasar memang jarang sangat beli benda2 ni. Yang aku masak mlm ni pon entah bila punya bihun. Huhuhu... Arap x expired la. Aku makan ok je. Hehe...

Sate kebab perisa blackpaper tu pulak jiran lynn yg juai frozen. Rm11 utk 20 ketui. Sedaappppp sangat wei. Nanti nk order lagi. Sedappp...


Published with Blogger-droid v2.0.9

10 comments:

Aleyn said...

Sedapnyer satay kebab frozen tu...

Lynn Hamzah said...

salam aidilfitri...
pagi2 dah nampak gambar makanan...
huhuhuh...lapar ler perut nie...

eima said...

mana ade xpired mende kering gitu yang oi....
aku pulak rajin masak mee'an sbb tu paling mudah ...hehehe janji kenyang

JaSSNaNi said...

sedapnya... saya pun suka dan minat sangat kalau mihun goreng ni.. tapi dah lama tak menggoreng gak.. :) sedap satay kebab tu..

::NureeN:: said...

nureen pon lama x msk jgk, sejak MIL mai jaga anak2 nureen sbb bb sitter cuti jaga mak & suami dia sakit :)

::NureeN:: said...

bila yerr last date yg scoop wyeth tue submit, nureen nk antaq jugak

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

nampak sedap & menyelerakan je, sib baik dah sarapan pagi ni

|| NaFiRaa || said...

telan air liur dah~

Chekgu Azrine said...

sedap je nampak.. hehehe

Bionic women said...

ai plai bihun memang menda wajib ada stok..hehehe...
sedap ler nampak satay kebab tu..nak order