Kalau takde pape, Esok boleh la klua Spital....

.
.
Alhamdulillah... urusan kat HKL tadi dah setel... aku dah uruskan pendaftaran masuk wad untuk mak aku.. lepas bawak mak aku masuk bilik semua, baru aku gerak balik masuk opis.... adik aku (makteh hadif) ade temankan mak aku kat spital... no worries...


dapat jugak masukkan mak aku kat bilik 1st class.. sorang sebilik.. mulanya mak aku taknak, die nak katil biasa jer... tapi lepas tu mak tukar fikiran pulak.. mak cakap susah la nak solat kalau duduk luar.. surau jauh... abis duit sikit takpa, janji tak tinggal solat. :D

mulanya ingat kena bayar deposit RM1100 untuk bilik ni, alih² yang jaga kaunter tu cakap tak payah.. system upgrade la ape la.. aku pon tak paham.. untung keje gomen, dapat keistimewaan saat² camni...

.
 mak aku dah sihat sebenarnya.. tapi before raya haitu doctor dari HKL called suh datang.. kena warded coz ada rawatan susulan kena buat.. kalau semuanya okey, petang esok maybe dah boleh kuar wad.. harap² lah....


Published with Blogger-droid v2.0.9

6 comments:

Izwa Kamaruddin said...

alhamdulillah ~

Qhaifa Nur said...

lega bole kuar hospital...
moga diberi kesihatan yang baik buat makcik......

Afasz said...

alhamdulillah ... dah leh kaur :D

Jue said...

moga semuanya ok..

Chekgu Azrine said...

alhamdulillah..doakan yg terbaik for ur mom..

Bionic women said...

insyallah, Allah pelihara kesihatan ur mom..