Makan-Makan Raya

.
.
pejam celik pejam celik haini dah 26 Syawal dah ek? sekejab nye masa...... laju betui... dan minggu ni adalah minggu terakhir orang nak buat open house kot! esok petang pas balik kerja nak terjah open house jiran bawah umah.. yeay! tak payah masak makan malam. hewhew

dah ramai yang up pasal sambutan raya kat opis masing².. opis aku buat last week, haini baru nak update lol. huhuhu... layannnn.............

buat kat dewan bawah sajok..seperti taon² sudah, setiap bahagian kena bukak satu 'gerai'.


 posing dlu sebelum kena jaga 'gerai'..


 taon ni bahagian aku decided buat laksa.. tak buat pon. tempah laksa mega pasar tani jer.. huhuhu... ada benda tak best deal ngan laksa mega nih.. tapi takpe lah. abaikan je laa.. yang pasti amik pengajaran dari situ.. huhuhu...


 aku tak rasa pon laksa ni.. pasai pa tak tahu lah.. takde feel langsung nak makan laksa skang nih... padahal aku ni antu laksa. haih~


 gerai buah


 gerai kuih raya


 ada pavlova yang nyumnyum.. sedap! tak manis sangat


 kek-kek-kek dan kek lagi.... rambang mata


 macam² ada...


 klu ada budak², mesti gerai ni jadi tumpuan dulu


 rainbow cake


 tak tahu ape nama kek ni tapi cantikkkkk...  -___-


devil's choc cake


sate... 

ada banyak lagi foods... tapi ni je la yang mampu aku snap.. segan weh nak tangkap gambo tengah orang ramai² gitew....

.

9 comments:

Chekgu Azrine said...

nampak semuanya sedap esp tang kek tuh..heheheh

Mummy Sher said...

wah bestnya dapat makan free lagi..;D

eima said...

wahhh meriah ... tak cam jamuan raya kem aku ni ... ramai manosia sampai aku give up dan pi tapau mknan ... korgnye kem tak mariah sgt ok la ... aku soka mknan pun besh2

mama_umar_maryam said...

suke aku tgk deretan mknn2 tuh!!

mama tisya said...

meriah foodnye

Kniedaz said...

kat opis i pon baru wat jamuan raya ^_^ ehehe

::NureeN:: said...

sukerrrnya... rasa mcm nak join plak hehehe

Bionic women said...

kita suka bunga dalam gambar 1st n 2nd tu..shannnnteeekkkkk

Bionic women said...

gambar 2nd n 3rd lerrrrr..saloh ler plop