Baru tapi lama....




Tudung baru beli tapi preloved punya... Hehehe...

Dah sampai pun tudung paridah yang aku beli nih.. Suspen gak weh tunggu tudung ni. Hari isnin aku track dah sampai pos kajang tapi hari selasa tak dapat2 lagi. Ari rabu takde kabo berita lagi. Haini cek kat admint bawah baru ada. Suspen weh... Kalau tak sampai nangis tak berlagu aku. Huhuhu....


Published with Blogger-droid v2.0.9

8 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cantik :)

Nad @ MamaZN said...

Sepadan dgn baju raya ari pertama eh? Hehe

Chekgu Azrine said...

cantik warna dia..lembut!!

~aSHa~ said...

bape helai dah ni koleksi...ehehee

|| NaFiRaa || said...

tudung mahal!!! teringin tapi x mampu lagi.. hahahaha

JaSSNaNi said...

memang kalau tak sampai nangis tak berlagu gitu.. meroyan....!!

eima said...

cantek ....

SyaNa said...

aku x merasa la pkai tudung paridah ni
mahal benorr..tp mana tau 1 sweet day ade rezeki bleh beli