Facebook Page untuk PRELOVED Tudung Fareeda

.
.
banyak tudung preloved kat page nih... harga pun boleh kira masih mampu milik dari harga asal... kalau kena gaya, boleh nego untuk dapat harga lagi murah... tudung die pon still in gud condition.... mak tak kesah noks pakai preloved punyer... benda pakai kat kepala kan? bukan kotor pon. huhuhu... hari ni saje dah beli 4 lai tudung preloved... pengsannnnn..... kalau nak jual tudung paridah yuolls yang tak pakai kat sini pun dialu-alukan.. InsyaAllah kesekejapan jer dah terjual...

 
 
 


cik floral, cinta hati baru... dah lama mengidam, skang baru dapat.. tak kisah la preloved pon asal kondisi masih tiptop... hhuhuhuh

.

Taktau nak komen ape, LIKE pon boleh. TQ ♥

2 comments:

Mooniqueen said...

Betul tu... Tak kisah pun preloved ke tak... Janji cantik kan?

eima said...

ade kutu ngan penyakit kulit yg owner lama tu ... hehehe