Jom Beli Baucer Nasi Arab di Restoran Hadramawt - RM22 sajok!

.
.

yey! dah selamat purchased baucer nih! asyik baca citer korang jer pegi makan nasi arab kat Hadramawt nih. aku pon nak jugekkkkk!!!

selalunya klu teringin nak makan nasi arab weolls terjah Saba Cyberjaya jer.... haitu ada try makan kat Mr. Kabab & Biryani kat Presint 15 sana.. tapi nasi die tak sesedap kat Saba... Saba jugak terbaikkk!!! tapi nak jugak try nasi arab kat Hadramawt ni. dengar kata best jugak! lagi pun baucer die RM22 je kan? sepinggan nasi share 2 orang boleh kot? nasi arab kan portion besau. ngeeee~

kali terakhir aku beli baucer mydeal masa beli baucer makan² kat Restoran The Haven Lookout Point.. dah tutup pun restoran tu. sebab bahaya dekat dengan cerun.. now tak tahu la dah bukak ke belum.. huhhu... so sesape nak beli baucer ni jugak, boleh klik link bawah ni yek.. selamat membeli dan menjamu selera!!!

http://www.mydeal.com.my/referral/777e4813

5 comments:

eima said...

hmmm jauhnye ampang ...hehehe

::EIDA:: said...

Ala syoknyer... tappi hubby ida tak suka nasi arab.. ida makan kat shah alam hari tu, syokkk gilakkkkkk

Imaan09 said...

dear..come to my place.. bg kami sekeluarga, tetap mengalahkan saba maupun hadralmawt seksyen 8 BBB.. kt umah saya (tmn sepakat indah 2)byk kedai arab.. ada 1, Tareem Hadralmawt.. terbaekkk!

Lynn Huraiza said...

ntah kenapa nasi arab x masuk plak dengan tekak lynn...lagi prefer briyani...

mama_umar_maryam said...

hehehe..so far aku blm layan mane2 rest arab..sbb kt cafe uni aku ni diorg byk serve arabian food jugak sbb students rmi dari sane