Masih ada yang Sayang....

.
hoiyyehh... ibu hadif dah bukak balik belog! suka tak? suka tak??? :b

cukup la seminggu aku privatekan belog.... best jugak rasanya sesekali berhenti menulis ni ek? memang rehat betui la.. tak yah pikir nak update apa haini esok lusa tulat... huhuhuh...

terima kasih pada kengkawan yang call, pm fb bagai dok tanya pasai pa aku private belog. yang aku invite pon ada coz kawan aku tu nak carik info pasai percutian Langkawi.. berguna jugak belog aku nih sekali-sekala kan? ngeeee~... korang bosan ek takde tempat nak 'merayau' time waktu senggang? muahahha.. ye la.. ye la.. aku dah bukak ni.. selamat merayau yer.. ngehngeh...

dalam seminggu ni sempat la aku kumpul material untuk up kat belog.. hehehe...

 nanti citer ek... daaaa........


Published with Blogger-droid v2.0.9

6 comments:

nad said...

Alhqmdulillah...naseb baek kejp je private nye...hihi

Saleha said...

sesekali kita perlu ketenangan.. dan baru kita tau ada orang rindu.. ye dop? poyojer..
selamat berbelog semula

JaSSNaNi said...

betul tu.. belog kan tempat meluahkan perasaan.. hua hua hua.. :)

eima said...

ko ni ngengada kan ..suka sgt suruh aku lembutkan hati aku supaya call hang kan ...heeeeee

tp aku hepi la ko bukak balik bahan bacaan aku ni

|| NaFiRaa || said...

haaa.. welcome back!!
sila lah update selalu k~ kekekek

Chekgu Azrine said...

rindu!!