Aeon Big, Alamanda Putrajaya

.
KUALA LUMPUR 1 Nov. - Aeon Co. Ltd. (Aeon) hari ini mengumumkan pengambilalihan operasi Carrefour Malaysia dengan nilai 15.1 bilion Yen (RM575.7 juta), sekali gus menjadi pengendali pasar raya kedua terbesar tempatan.
Sebelum ini syarikat yang berpusat di Jepun menduduki tangga ketiga di belakang Giant dan Tesco, manakala Carrefour di kedudukan keempat.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Korporat/20121102/ko_01/Aeon-ambil-alih-Carrefour#ixzz2DZaNy6Cg
© Utusan Melayu (M) Bhd
 Rasanya ramai yang tahu Aeon dah amikalih Carrefour kat Malaysia nih... tapi aku tak tau pulak dah berkuatkuasa... huhuhu... patut la asal pegi carrefour Alamanda tu manjang je barang takde.. rupa-rupanya tengah proses nak tukar tuan...huhuhu....

Aeon Co. Ltd. (Aeon) hari ini mengumumkan pengambilalihan operasi Carrefour Malaysia

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Korporat/20121102/ko_01/Aeon-ambil-alih-Carrefour#ixzz2DZa6RUgv
© Utusan Melayu (M) Bhd

Aeon Co. Ltd. (Aeon) hari ini mengumumkan pengambilalihan operasi Carrefour Malaysia

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Korporat/20121102/ko_01/Aeon-ambil-alih-Carrefour#ixzz2DZa6RUgv
© Utusan Melayu (M) Bhd

tapi semalam aku pegi carrefour nak beli periuk nasik.. ganas tak ganas! masuk ni dah 4 kali tukar periuk nasi dalam tempoh 5 taon .. tapi tu tanda aku rajin masak kan??? muahahaha.... tapi aku tak keluar la, dok dalam kete jer... laki aku yang beli periuk tu...

masuk kete je hubby kasi katalog nih.. sekali ku tilik rupanya carrefour dah tukar pun kepada Aeon Big. huhuhu... harap² harga barang runcit die takde la sama mahal cam pasaraya jusco tuh. huhuhu..



8 comments:

Nad @ MamaZN said...

Ooo, sudah tukar ka..?

noorzie said...

kannn...hrp2 jgn la sma mahal ngn aeon, xsggup tul nk shopping brg2 kt aeon ni...huhu

*SiRibenMerah said...

alolo.. x ikut sgt sale2 neh.. hehehe

eima said...

o0o dah ade nama rasmi .... klu mahai cam jusco nu .. aku pi beli je kat Darulsalam biar pengaliran duit kite byk keluar negara .... dah kedai2 under malaysia semua jual mahai..biar inflasi

Chekgu Azrine said...

ada tgok berita aeon ambk alih carefour..tot xtukar nama..huhu

isabelle frankly said...

ApAAAAA?
dah tukar?

nnt cer citer detail harga brg sebelum dan selepas bertukar nama

Nafira usof said...

carre4 shah alam tak nampak bertukar lagi..:)

Jue a.k.a Ibu 2F said...

dah tukar ke....
pergi ari tue tak perasan pulak...
harga???minta ok janganlah mahal sangat