Model Sambilan..

.
weeeee................ perahsantan jab~

cuti hari minggu baru ni adik aku yang keje tnb Bidor tuh datang sini.. memang tiap kali ada MAHA kat Maeps Serdang die akan datang.. setiap taun pun camtu... entah ape yang die carik kat MAHA tu.. tak paham aku dah la ramai orang... hewhew...

eceli die baru je berjinak dalam dunia fotografi nih.. so semalam (Ahad) aku bawak ler die pusing Putrajaya cari port untuk photoshot.. so yang jadi mangsanya ai ler.. tapi ai suker jer.. tadah je muka kan? ngeeee~


Published with Blogger-droid v2.0.9

10 comments:

Liza said...

Shantekk!

Nad @ MamaZN said...

Cardigan cantek..beli mane?

Lynn Hamzah said...

cantik gambar...tak kan sekeping jer adik mrs k amek...

Mon MonaLea said...

Cantik view dan modelnya

yuyu jannah said...

cantik gambar ni...yuyu pun suka bergambor...hilang letih kalau org ajk bergambor

Zura Lee said...

cantik sgt view tuh...

Noor Izmaliza said...

pandai die amik gambo .... terer arrr

bunga_rose said...

lawa weh gamba tu..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sgt shantek okeh!
dabel thumbs up!!

Nana said...

gamba ni amek pakai apa?
kamera ke phone
serius lawa
ngan view menarik