Gajet Baru

.
.
 Kat umah aku online guna galaxy note n blackberry jer.. lappy memang tak pakai coz takde internet... nak masukkan streamyx tak boleh coz kat Putrajaya dah ada unifi.. tapi nak pasang unifi bapak mahal kot! paling murah RM149!!! kuase mak! on9 je la dengan note tu. puas hati jugek...

haitu adik aku nak guna lappy coz dapat sambung blaja.. so bagi la lappy aku yang dah usia 5 tahun tu kat dia.. lagi pun memang tak guna pun kan? buat berhabuk jerk! tapi bila dah takde lappy, susah la pulak! aku okey jer.. laki aku tu la... kalau outstesen takde lappy payah nak buat kerja katanya.. jadi kena la beli lappy baru....

 
beli brand lenovo jer...


 
now lakiku dah stop outstesen. sambung tahun depan pulak.. so lappy ni memang tak guna pon... kekadang je die bukak main games bola.. tak pun si hadif main angry bird.. hewhew...


Published with Blogger-droid v2.0.9

9 comments:

Kniedaz said...

Wah...tapi kan bila boleh on9 guna hp, rasa malas nak buka lappy kan...

♥cikmOt♥ said...

kat umah aku pun lappy lenovo ni...
percuma...hubby aku dapat...seme dak opis dia dapat...

nad said...

Hadif ni mmg sesuai jadi model mak nye...comey bebeno =)

Ya ALiya said...

samala ya pun,kt umah pki tab n hset je...ringan kan laptop lenova ni,sb adik ada gak pakai brand ni....

bunga_rose said...

rokok ape tu, takkan gudang garam kot.. malboro ek hahaah.. motif tau jenis rokok? hahaah pembeli tegar rokok tuk bapak aku suatu masa dulu ahahah..

eima said...

lappy aku pun lama tak guna byk guna note ngan s+ aku je tu ... fahim pun dah lama tak main games kat lappy asek kat enpon die je

Qhaifa Nur said...

boring kan kalau lap top tak ada...

Sidratul Muntaha said...

eh?!
stremayx mmg takde tv sekali yerk?!
tu sbb murah ye?!
aku pun wonder jugak naper laki aku pasang unifi
yelah..
satu ruamh berrebut nak wifi and nak tgk tv..
makanya pasang unify

Anonymous said...

kan bole on wifi note
aku bese kt umah nak update blog
on wifi tab
pastu nnt bole la pakai 2,3 biji laptop dpt internet