Kawasan Larangan

 .
.
gambar fresh pagi tadi... snap sebelum pegi keje... skang ni nenek ada kat umah... so tak payah anta umah pengasuh.. ^___^



Jangan la cuba-cuba nak sentuh or kemaskan mainan nih. Mau bergegar blok B3 tuh. jangan main²! kalau barang die berubah kedudukan sikit pun die tau! Kuikuikui.... Hujung minggu baru boleh kemas sebab nak vacum umah. Itu pon kena cakap baik-baik ngan dak hadif ni. Kena upah sugus bagai... Klu tak memang mengamuk lerr.... Sabau je la....


Published with Blogger-droid v2.0.9

6 comments:

Ya ALya said...

Harta yg paling berharga untuk hadif tu.....

zety said...

hehehehe..skg nipon aku tgh diri aku ckp elok2 dgn anak2

eima said...

hmmm garang betui ..seb baik kamu ni sorg ...

klu fahim hahaha mama lagi garang .... bolat2 mata

Sherwieyna Muzzawer said...

salam.

comel je tengok anak awak tu dengan barang mainan dia..hehehe

Chekgu Azrine said...

hamboi..hehe

Mon MonaLea said...

Memang kawasan larangan betul tu