Makan di Garden Alamanda guna Baucer Deal

.
.
Dengan ini aku melantik diri sendiri jadi Duta makan² guna baucer Deals... kekeke...

wokeh, semalam aku update pasal makan nasi arab kat Restoran Hadramawt guna baucer mydeal kan? haini nak update pasal aku makan kat Garden pulak.. dis time beli kat livingsocial...


 aku kan pantang nampak deals murah² pasal makan n hotel nih! laju je nak rembat.. :b yang deal nih kita boleh pilih nak makan di Garden branch mana.. aku pilih Alamanda jerk. senang sikit dekat ngan umah...


 beli baucer harga RM19, dapat la makanan berharga RM40. berbaloi sangat tuh!

pastu aku promote deal ni kat FB n blog aku.. bila ada 3 orang beli guna link aku tu, dapat la aku satu baucer free... makasih ye sape yang beli tu... dapat tambahan RM40 lagi.. so total baucer aku dapat ialah RM80. tapi aku bayar RM19 jer.. best kan?? :-)


 amik port kat buaian nih... cantik sangat deco dalam restoran nih...

 so, dengan berbekalkan baucer bernilai RM80 tu, ape yang kami makan??

 order teh o laici


 lover menu


 ni set untuk kid...


 ayam goreng


oleh sebab yang diorder melebihi nilai baucer RM80 tu, so kami kena tambah duit sendiri lah.. kena add RM25 rasanya.. tapi ok la.. aku just bayar RM19 untuk dapat baucer RM80 kan? jimattt banyakkkk dah tu... hehehe..

.

2 comments:

MrsTicer said...

best sangat la mrs.k : )
terliur tgok gamba makan lagi satu kan best lau dapat deco umah cam garden tu kan he he he terlari topik pulak : )

SyaNa said...

kagum mak!!!