Reunion Pelakon Dejavu di Kinabalu dalam drama Terlanjur Cinta

.
.
http://2.bp.blogspot.com/-27zjW6pLG-Q/UKjX7Q5a7SI/AAAAAAAAM4M/BMyz3UwhicY/s400/terlanjur-cinta-tv9.png

hohoho... sudah addicted dengan drama terbaru eirma fatima - Terlanjur Cinta....  yang pasti, pelakon² Dejavu di Kinabalu ada dalam drama ni hokey! i loike.... cuma heroin je bertukar... no more Tiz Zaqyah. tapi Siti Saleha pun aku minat jugak!! dan yang paling penting ada Bazli!!!!!!!!!!!! eirma fatima angkut semua pelakon Dejavu belakon cite ni... ada Amar, Bazli, Inara, Yusra, Zahir... kekekeke... memang tetap dan berpencen la dorang belakon under eirma... i loike... kekekeke... oh, yang berlakon jadi mak Aqasha dalam cite ni Raja Ema yer...

aku tengok kat Tonton je pun.. jangan harap la kan dapat tengok kat umah malam² camtu... dah tentu tv tu anak yang konker.. sobss... jangan lupa tengok setiap Isnin dan Selasa pukul 8.30 malam di TV9!

 Sinopsis
.
  Fareth sering mengambil kesempatan ke atas kebaikan Nia yang juga sukakan Fareth, tetapi perasaan itu hanya dipendamkan di dalam hati.

Setelah tamat pengajian, Nia mendapat kerja di syarikat milik keluarga Fareth dan lelaki itu cuba menggoda Nia namun seringkali tidak berjaya.

Kerana mempunyai niat buruk untuk mengenakan Nia, akhirnya Fareth terpaksa berkahwin dengan wanita itu apabila mereka ditangkap khalwat.

Bermulalah detik hitam Nia, dia dilayan bagai sampah oleh Fareth dan kemunculan Amanda (Marsha) menambah duka seorang isteri yang ditanggung Nia.

skang baru episod 4.. so sila tengok kat Tonton untuk cover cerita dari mula.. hewhew...

.

9 comments:

SYANI said...

Terjebak jugak dengan drama ni. Best!

Nana said...

aku layan maa episod ptama jat tv9
Pastu asik lupe waktu tayangan heheh

SyaNa said...

best best
nnt bleh layan time bos xde
kekekee

Chekgu Azrine said...

baru sempat layan 2 episod..tapi sedapla citer dia..

nuraarin-life said...

nampak mcm best.. tu la nak tengok kat tv mmg tak dapat, nak layan tonton juga la..

mama tisya said...

tv9 pyh skit nk tgk..hehehe

Nad @ MamaZN said...

Suke jugak cite ni..sbb.....ada aqasha!!!! =)

eima said...

seb baik tak minat drama klu korg ajak tgk merlin mmg aku layannnnnnn

Qhaifa Nur said...

skrg drama melayu makin best2...