Beg dah Beranak!



haini balik Putrajaya. yeay!!


Ni antara hasil sopingan. 3 hari berturut turun Kuah pegi sopim. Hewhew. Kepada yg pesan suh beli barang tu, InsyaAllah ada. Yang kecik2 boleh la wei aku beli n bawakkan. Aku naik feri yer bukan naik flight. Hewhew... Cik mot, ko punya pemanggang ajaib ni aku dah beli semalam. Sampai demam2 tau aku kat sini. Langkawi panassss amat! Sampai kepala dia punya menyengat. Nak pitam jap aku smlm... Fuhh..

Wokeh... Nak sambung kemas barang2 ni sume. Really miss my heroes kat umah tu... 6 hari aku tinggai depa. Hewhew....


Published with Blogger-droid v2.0.9

8 comments:

♥cikmOt♥ said...

yey, terima kasih weii...jumpa minggu depan...sukanya dapat pemanggang ajaib...phewww

eima said...

pesal balik naik feri wei ...
cam ne la reaksi si hadif kan slalu nye ayah je tgal kali ni ibu ....

Nad MamaZN said...

Untung la cikmot, pemanggang murah gilerrr!

Nnt kite jmpe ek.. Heehe

Nana said...

smpai skang aku stress tengok rege pemanggang ajaib kt sana hahaa

Nafira usof said...

jelessss... dapat pemanggang ajaib.. huhuhu..
nak gi langkawi jugak..:P

Noli@Ibu Wafa said...

amboi sakannye shopim..hehe

isabelle frankly said...

huii..byknye soping. berapa riban abis duit? kehkehkeh

mama_umar_maryam said...

hihihi..rs nk g LKW blk ari je sbb nk bli pemanggang tu, jap cek tix AA :D