Resepi Pemanggang Ajaib

 .
.
akhirnya rasmi jugak pemanggang ajaib cap ikan nih... berkurun dah beli ni.. muahahaha.... aku beli ngan mak aku jer.. ade la diskaun sikit.. tapi pemanggang ajaib cap Langkawi lagi murah giless hoi! rugi sapa pi Langkawi tak  beli. :b


 bersinar-berkilat lagi.. tak penah guna la katakan...


sebelum tu, meh khatam dulu buku nih...


siap ada resepi lagi.... senang² nanti boleh ler try. huhuhu


Peringatan!!!


dan antara menu yang aku hasilkan dari pemanggang ajaib ni ialah :

tenggiri bakar cicah air asam


laki ku tak makan tenggiri, so kena bakar ikan kembung untuk dia lol...


dan kembung bakar lagi... hahahaha...

takat ni tu je la menu yang aku buat.. tak sempat nak panggang ayam lagi.. nanti lah, google resepi dulu.. mihmihmih...


8 comments:

Cik Eka said...

dapnyerrr ikan bako ni kak...

pasni try ayam plak..

eka suka lagi ayam bakor.. hehehe

:: Cik Viva :: said...

ajaib sungguh...

Nafira usof said...

menu yang sihat..
sesuai lah kalo ngah berdiet kan~

nak pemanggang ajaib jugakkkkkk.

Nad MamaZN said...

Meh fotostat kan buku resipi
Hahahha!
:)

Ya ALya said...

Menu yg sihat ni.....pasni wat ayam bakar lak yer....

::EIDA:: said...

ida pun asyik membakar je kijeee... berkahsiat sangat pemakanan skrg! kuikuiiii

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

dapnya, kita takat ni wat daging & ayam bakar je, kita punyer pemanggang ajaib avon, semua lebey kurang sama ke ek...ke ada beza

Delimasari said...

mmg mudah ada pemanggang ajaib ni