Pemenang Pan Vantage

.
.
wokey... sempena hari Jumaat yang mulia nih, aku nak umumkan lah sape yang bertuah dapat pan vantage yang lawa nih... sape yang menang tu klu masak guna pan nih, pas-pas la makanan tu kat sini.. hiks... ke gantung buat perhiasan je pan nih sebab tak sanggup nak guna.. lawa sangat.. ngeeee~



Jom tengok sape yang bertuah dapat pan nih.... pemenang dipilih by random.org yerk!

No. 5

TAHNIAH!!!!

cer check kat sini klu nak tau sape yang bertuah tu..

kepada pemenang, sila emelkan details anda ke miss_kebab0520@yahoo.com untuk proses pengeposan. tenkiu yuolls... jumpa lagi di lain giveaway.. :b


13 comments:

Zee Suhaini said...

tahnian pada yang menang..comel la pan ni..

mama tisya said...

tahniah pd pemenang..untung dpt pan cantik...

Nad MamaZN said...

Ya Allah! Sipi sipi jek!
Ada lebih x? Ahahhaah!

Masya said...

tahniah bertuahnya pada yg menang...

Nafira usof said...

tahniah buat pemenang~

JaSSNaNi said...

uikkkkkkss.. bestnye kalau random naik no.10.. wahahaha.. ape pun nasib tak menyebelahi.. ade lebih tak? wahahah.. TAHNIAHhhhhhh

Sidratul Muntaha said...

congrtas buat yg menang
adoi..
lawa pan tu
ahahah

Kniedaz said...

Tahniah kepada pemenang ^_^

Nurul Farhana Kasim said...

Alaaa xmenang..hihi..
Tahniah pd yg mng..jelessss

eima said...

aaaaaaaaaaaaallllllllllaaaaaaaaaaaa muhahaha tahniah munna

maria firdz said...

tahniah bg yg mng.. bestnya hadiah tu... huhu


slm ziarah dan baca entry... :)

dr ummi faiqah:
http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/

mama_umar_maryam said...

tahniah munna ..eh? apepon bkn aku mng,ahahah

Nora Karim said...

wah.. tahniah kepada pemenang... cantik pan ni..