Tefal

.
 .
ni la satu² nya barang Tefal yang ado kat umah.. tu pon baru beli masa pegi LIMA Langkawi haitu.. kekekeke... harga RM19. tak mampu nak beli periuk Tefal, dapat beli spatula ni pon jadi ler.. huhuhu~


oh, sape nak menang Tefal Cookware macam dalam gambo kat bawah ni boleh la join giveaway kat fb Heels and Tux.


mana tau rezeki kengkawan nak menang periuk baru sempena raya ni khen? hehehe... 

tokey Kedai : Puan Zety Marlia



8 comments:

Nad MamaZN said...

Sape menang pan munge2 tu?

Imaan09 said...

terkejut baca tefal RM19..ingatkan periuk, rupanya senduk..huhuu

eima said...

ptg ni ai join .....

Nafira usof said...

tak mampu jugak nak beli barangan tefal neh!

Mooniqueen said...

janji ado brand tefal lagi.. sudip pun sudip la..
MQ pun teringin jugak nak beli periuk ke pan ke tp tgk kan harganya, telan air lior je la ;)

JaSSNaNi said...

hahaha.. ok ler tu dari takde langsung kan.. :P

Nieyl said...

hihi~nieyl mampu pandang aje..hihihi~

mama_umar_maryam said...

ohh tq sgt2 beb iklankan kt blog ni!!! hugs!