Kepoklekor



kepok lekor sedap. nyumnyum....

terima kasih yer kepada yang berkenaan sebab bagi kepok lekor nih... balik keje semalam terus terjah dapur. tak sabar² nak goreng kepok... dok teringat² jer masa kat opis... sedap yuolls kepok nih... petang semalam goreng 2 batang. belah malam goreng lagi 3 batang. habis sudah... tak makan nasik pon smalam.. dah tu tengah² malam melapar pulak.. masak megi je la.. hewhew...

patutnye pagi esok kami suami isteri balik kampung mak aku kat Baling, Kedah sana... sepupu aku 2 orang nak kawin. tapi pagi ni elok je aku sampai opis, en hubby tepon cakap kena pegi outstesen Ganu pagi ni.. sobsss... so, aku balik dengan abang aku je ler.... huhuhuh..

p/s : eh, sape tau kat belah mana nak beli kepoklekor yang sedappppp kat Ganu??


4 comments:

:: Cik Viva :: said...

i love keropok lekor =)
ganu punye best...

Nad MamaZN said...

Kite pun xtau mana yg sedap..
Kat losong ada gak tmpt wat kepok ni
Nnt bgtau ek ktne, nak beli gak nnt masa p tganu

eima said...

hmm aku jrgbeli kat ganu wei .. aku beli kat chendor lagi sedap ... tp klu kuala kemaman pun ok tp bg aku chendor lg sedap .. aku lupa la nama kedai tu ... nelayan ke hape tah nama nye... ptg nanti aku tgk dlm keta ade lagi kertas die bgari tu

Nana said...

kw g ganu aku akn beli kat kelulut 007