Shopping di Faisal Textile Jalan TAR



kalau pegi Jalan TAR mesti nak singgah kedai Muaz Textiles. tudung/shawl dalam tu semua murah² belaka. tak tercapai dek akal kemurahan die.. huhuhu.. tapi haitu termasuk pulak kedai Faisal Textiles. mula² ingatkan Muaz Textiles dah tukar nama ke ape.. sebab memang susunan barang kat Faisal Textiles ni lebih kurang cam kat Muaz jer.. barang² yang dijual pon sama je patern nye...


 Faisal Textile ni sebaris jer dengan Muaz Textile... berlawan² harga gitu.. huhuhu


 hohoho... tudung 2 hinggit jer.. yang inner tu pulak RM3.50 sajok. giler murah.. klu biasa paling murah pon orang jual RM9-10. aku rembat satu tapi pilihan kaler tak banyak la. mana yang ado je la..


 main longgok² jer semua tudung... pepandai la pilih mana yang elok terletak kat kepala yer


 blouse pon ada jugak... harga dari belasan ringgit ke 30 hinggit klu tak silap.


tudung ala fareeda ni murah giler kot! paling murah penah aku jumpa lah. kualiti pon not bad.

lepas ni klu pi Jalan Tar boleh singgah sini lagi cuci mata. huhuuh

10 comments:

Cik Eka said...

selalu gak masuk muaz ngan faisal ni. Rambang mata kejap. hihihihi

Nad MamaZN said...

Serius xpenah tau wujudnya kedai ni
Kawan2 blog cite baru tau
Kay ngan mamatisya la
Tp tah bile la dpt p jln tar ni
Dekat 7thn kot tak p huhu

Sayangku Zie said...

Murh tahap gaban.... senng tk nk carj yv sesuai dgn kita?

eima said...

takpenah jejak sekali pun aku ke sini ... laki aku tak mo bw ..pi sendrik tkt hilang ..huhuhu

Nad MamaZN said...

Nk komen lagi haha!

Saje jek kasi 'bako' org2 tepeng =P
Jgn kasitau nak soping mana, kasitau tmpt makan best takpe hihihi
Ada nak kirim apa2 kt mak x ni? Hihi
Ke mak kay dtg kl p kenduri jugak?

Nad MamaZN said...

Ke kuala sepetang ngan doli je la kami nampaknya hehehe

bunga_rose said...

ooo aku penah pegi tapi tak tau faisal ke muaz.. yg aku igt kedai dia cam berbukit bertangga gitu.. murah gila babas la weh..

Chekgu Azrine said...

penah pegi tapi lama dah sangat..masa tu tudung ala2 fareeda ni blm ada yg fake..hehehe..kalau tak harus dah rembat jgk..ngeeeee

kayyana said...

akan ku terjah jua nanti kak

Nurashikin zainal abidin said...

Kawan pon beli selendang kat Muaz Textiles..cantik2 selendang die..& murah. Teringin gak nak pi sane tp anak dh berderet ni ssh sket nk pi xde org nk jage dorg. Last pi area Jln TAR 7twn lps kot..mase student..