Metrojaya Warehouse Sale PICC 2013



Metrojaya Warehouse Sale at Putrajaya International Convention Center
24 - 28 July 2013
11am - 9pm

well, seperti biasa, setiap tahun tanpa gagal - Metrojaya Warehouse Sale PICC kembali lagi!!!! ekekeke...

setiap tahun pon aku terjah nak carik baju raya kekdahnya... dah nama warga Putrajaya khen? pastu umah dekat giler kot dengan PICC, kentut pon dengo.. muahahaha...

sale die pon ok la... boleh la. harga boleh tahan. banyak jugak pilihan baju. kalau tanya persiapan raya, takat ni baju raya dah ade.. pakai balik baju silver masa wedding adik ipar last month.. jimat gitew.. tak yah membazir la khen? beli baju melayu banyak² pon pakai 2 kali setahun jer - raya puasa/raya haji. hewhew. just nak beli baju raya hadif aje. klu ada jual baju maternity aku rembat. klu takde beli kat jusco je la. huhuhu.

oh, ni entry aku yang lepas² masa terjah sale nih. 

 

Sale ni pon time gaji.. so pakat² terjah la ek... :p


5 comments:

eima said...

cam biasa mungkin aku tak pi kot .. msl nk bersesak ... l;i aku pi mmg bkn dirancang la tu ...heheheh

Nieyl said...

serius x sanggup nak pegi..huhu~
dah penah pegi dah...
rmai gler org...bersesak2...
tapi best sbb barangan die mmg murah glerrrrr... :)

♥cikmOt♥ said...

aku tak pernah p...setel sudah persiapan raya..aku dah siap packing dah ni

Nad MamaZN said...

Best ek sale ni?

Norhazlina Mohd. Zaki said...

Bestnyerrr...shoping time org keje boleh kot...satu bju pun blom prepare lg nie...huhu...