WW ~ Membazir itu Amalan Syaitooon



 "Sesungguhnya orang-orang yang membazir itu adalah saudara-saudara Syaitan, sedang Syaitan itu pula adalah makhluk yang sangat kufur kepada Tuhannya."

[Surah al-Israa : 27]


7 comments:

Rizziela said...

sekarang ni kami dah kurang berkunjung ke param..kalau g pun setakat beli kuih sejenis...yg lain2 semua masak sendiri

*azni* said...

mak aih,betul2 membazir tu..

Hidayah A Kassim said...

hehe beli sikit2 je skrang..sbb beli lauk gile mahal.. masak sendiri jgk puas hati

eima said...

alamdulillah dah tujuh hari kami tidak membazir spt tahun lepas ...pi bazar pun tak berjaya goda napsu aku tahun ni ... last2 balik aku ttp masak jugak ..simple tp kenyang sampai sahur plak

bunga_rose said...

alhamdulillah, belum lg tergolong dlm golongan ituu

Nad MamaZN said...

Baru sekali jek p param
Tu pun sbb xsempat nk masak sbb p soping
Hukhuk
Tp beli nasi lemak jek
Pastu balik

Fadth Wan said...

nafsu semata-mata