Beli Novel di PBAKL 2014



eceli, aku ni bukan jenis ulat buku kot. tak kisah la apa² jenis bahan bacaan pon... memang payah la nak tengok aku beli.. beli n baca buku pon sebab terpaksa nak exam je kot. :p

tapi sejak aku pegnenkan si Hessa, aku punya feel nak baca novel bukan main mencanak lagi! macam mengidam tau. hari² mau. tapi baca novel cinta je la... satu hari, satu novel! tapi tak sangka pulak sampai skang pon aku dok minat beli n baca novel. ingatkan lepas beranak hilang la feel tu.. kekeke

skang dah banyak koleksi novel aku start kumpul dari mengandung taon lepas. pantang ada novel baru kua mesti nak beli. boleh kata mphonline tu aku bukak hari². nak tengok kot² mph ada buat sale. hahahah. gila! pastu aku dok follow writer kat group² fb. memang mengikuti hal ehwal semasa pasal novel betui!

so, berbalik pada Pesta Buku kat PWTC yang berakhir semalam... aku sempat terjah tau last week! sungguh la aku tak percaya... pesta buku? dis is so not me.. sangat-sangat-bukan-diriku.. tapi percayalah.. taon ni aku berjaya jejak kaki ke sana buat pertama kali, hokey?? ingatkan kegilaan aku kat novel cinta ni dah habis bila dah bersalin. rupanya makin parah.. sebab apa? sebab rajin sangat beli novel tapi tak ada masa nak baca... ye la, ada anak kecik ni, perhatian kat die jer.. tapi mak tak kisah okey, asalkan novel mak nak tu dah ada depan mata. HAHAHAHA

masa kat pesta buku tu, aku sempat beli 9 bijik novel. tak larat nak pikul buku banyak² hoi. dah la naik turun train sampai putrajaya nih. fuh!


okey... ni kat booth IKP. publisher feberet aku... tengah nak mintak autograf kat writer.


wif my feberet writer, Hani Fazuha


ni antara novel² yang jadi harta karun kat opis. tak berani nak bawak balik umah. takut laki bising. dalam almari kat umah pon dah penuh novel aku. yang ni biar la tinggal kat opis. kena cover line baik punya. huhuhuhu... yang ni pon ada yang belom sempat aku baca. aku sempat tengok ending jer. huhuhu..


p/s : incik suami, sila la bertabah dengan hobiku nan satu ini yer... membaca jambatan ilmu okey! mihahahaha



6 comments:

Umie Nadhirah said...

okay 9 novel tu .
huaaaa sangat banyak!! gigih betul..

nad said...

hebat gak penangan preknen kan hessa
trus ibu dia jadi ulat buku :)
9buku? naik tren?
umang-umang ai!

bunga_rose said...

mcm best je tajuk2 novel ko beli tu weh... aku tak penah beli novel wei.. beli majalah apo, ujang tu hado laa hihihih..

eima said...

fuh 9 novel byk tu hang spend brape wei ... dasat betui kan .... huihu

tp aku still aku yg tidak membaca ...hahahah

pesal muka hang cam lain ek .... lama kot tak publish muka sampai aku dah tak cam hihihihi sila rajin2 tempek gambo

Rinna said...

Wahh sama minat laa kita.. akak pun peminat novel gak.. Akak ke pwtc hari pekerja..punya laa ramai org.. sempat gak laa beli 9 gak laa novel..hehe.. :)

Nieyla Nadia said...

nasib baik la diri x berapa minat sgt novel..hehe~