Random Photos




Morning yuolls....

Hari Isnin mood mengarang belom mai... so, tempek gambo je la erk sambil letak caption sikit². ngeeee~ kita layannnnnnnn............


Lunch Jumaat lepas kat SR area opis. malas nak terjah Alamanda... 1st time try stewed aussie beef steak. memang seketul daging dia bagi. jenuh nak telan. hewhewhew


amboii... sukanya cik hessa dapat makan eskrim... 


outing hari sabtu lepas..... malas masak, so kita makan kat luar..... ngeee~


klu teringin makan nasi beriani gam, kami memang selalu terjah kedai ni... Restoran Anje Nasi Beriani Gam Johor dekat Seksyen 15 Bangi.


dah tau port nak carik shawl/tudung/kerongsang murah².. boleh terjah Bangi Gateway yer..


akhirnya hari Ahad kui 3 pagi abam hadif selamat sampai umah... adik hessa pon terbangun. cam boleh bau je abam die dah balik... bukan main sengih lagi nampak abam die...


semalam bawak abam hadif jenjalan tgk aeroplane kat KLIA2. aku up gambo lam erl ni kat fb, eima manja tanya aku nak pi mana? tak pi mana pon weh. saja jenjalan klia2 jer.... mana tau ada rezeki nak naik kapaltebang ujung taon ni kan?? :p taon ni kami tak pegi bercuti kat mana lagi. sedihhh nok. sobss...


sale kat vincci KLIA2. 2 pasang RM70. harus la mak rembat... kate vincci Alamanda tgh renovate kan???

7 comments:

Sidratul Muntaha said...

yang makanan tu memang menggugat iman betul

Nad MamaZN said...

omeyyy hessa terjaga bila tau abam balik :)

suka tgk baju2 kt bangi gateway tu...tp takde saiz la... org saiz byk L ni payah nak cari baju cun2 huhu

sedapnya nasi beriyani! suka nas briyani anje tu...sedap!

Lynn Hamzah said...

lama x singgah sini...sihat ke?

lieyalatif said...

terliur2 tgk pic mknn...huhuhu ....nampak sedap tu...lieya tak penah try lagi menu tu kat sr...

tu la nasi beriani anje tu mmg peberet lieya gak...lame dah tak pekena kat situ....

cadar cantik said...

hai..jalan jalan sini.

kita ada jual cadar patchword n 5d murah tau. 100% cotton.
harga pasti berbaloi la.

untuk yang terpilih sahaja.

http://cadarcantiksangat.blogspot.com

Nieyl said...

Singgah pagi..:)

eima said...

woohhoo jwb pertanyaan aku dlm ni ek .. hihihi

harus la rembat murah tu wei ...