Hessa Demam + Ulser + Nak Tumbuh Gigi



tengah malam hari Selasa lepas Hessa demam. die takmo direct feeding pastu asyik nangis jer. air masak je die minum. tido pulak sekejab². aku ni dah mata panda dah. tido sejam dua jer... risau giler sebab die tanak df. 

pagi rabu tu terus bawah pegi klinik. rupanya ada ulser dalam mulut die. doc advised suh makan aiskrim bagi kurang sakit. so, balik tu memang aku pulun bagi aiskrim jer.. 

oleh sebab hessa reject df, pastu aku pam susu masuk botol pon die takmau, terpaksa la aku kasi susu guna syringe. nasib ler die mau minum.

masa bagi minum guna syringe tu baru aku nampak putih² kat gusi dia.. demam nak tumbuh gigi pon ye jugak nih.. hessa 11 bulan gigi pon belom ado. muehehehe..

malam tadi dalam kui 9 mlm baru die nak df. pulun dia minum. sunguh². hahaha. Alhamdulillah. maknanya dah kurang la sakitnya tu kan? 


haini cik hessa dah sihat. yeay!

p/s : bulan depan hessa dah setahun!!!!!!!!!!!! cepatnya!!!!!!!!


5 comments:

Lynn Hamzah said...

sekejap jer kan dah nak setahun...makin comey dia skrg nie...

lieyalatif said...

alahai sian sicomel hessa....kite yg tua kene ulser pun meraung time gosok gigi ke makan inikan plak budak kan....

cepat semboh key hessa...

Nieyl said...

nak setahun dah..makin comey..

Cik Puan Eka said...

smoga cpt smbuh hessa.

A ah kalau eka pun ada lucer, doc suruh makan aiskrim vanilla. Mmg pulunla makan

Fai CeritaCinta said...

Hari tu Adam pun ade ulser, tapi nasib baik kat bibir je dan die masih nak df..